Alla inlägg under december 2008

Av Thorsson - 31 december 2008 15:41

Hallå ja


Då va de nyårsafton..känns som vilken jävla lörda som helst om jag ska va ärlig.


Men tänkte skriva mina nyårslöften för de gör ju alla andra idioter..


För det första så lovar jag att dricka mycket mer sprit och öl.


För det andra ska jag börja snusa mer lössnus, för de e mycke manligare.


För de tredje ska jag göra massor med gaddar, för de e coolt som fan.


För de fjärde ska jag på festival, och bara dricka, inte lyssna.


Dom fyra får fan duga..Ha nu en trevlig afton där ute.

Som sagt, jag kör ikväll...vill ni ha skjuts så ring


heeeej



Av Thorsson - 30 december 2008 22:43

Hallå ja..


Kukpoker säger jag därför att...


sitter och spelar ett homegame hos Dansken..

Jag tittar ner på 22 och betar upp de..några idioter synar och floppen visar 7J2.

Jag har alltså floppat set, tre tvåor alltså, och är mycke nöjd.

Jag betar igen och turn visar en 4a..jag betar igen och nu är det bara jag och Richie O som är kvar i potten...Rivern visar typ en 6a eller nått annat skitkort..

Det hela slutar med all in, och BögRichie O visar 44..han har alltså fått högre set på turn...hallå ja kul...

Men seriöst..hur jävla kul e de när bögRichie-villinteslängapocket-Edlund sitter och pullsynar med pisskort och klonkar in den..

tråkigt som faaan säger jag..

ska spela lite till nu och vinna tillbaka stålarna...bajj


Vände senare från 400 minus till 450 plus..Känns okej, även om vinsterna borde varit större.

Men som jag sa så skulle jag ju vinna tillbaka pengarna och det gjorde jag med råge!

Av Thorsson - 30 december 2008 18:55

My super sweet 16..Kvalitéts TV säger jag..

Såja!


Lägger in en bild på mej också så ni vet vem fan ja e..såja

Av Thorsson - 30 december 2008 16:49

Hallå ja.


Nyår imon då. Alla taggar som fan, alla ska bli fulla som ägg och de ska va årets fest!

En fråga då: Hur många har känt så här många många ggr förr, för att sedan känna sej totalt misslyckade?

Nyår suger, nyår är överskattat, nyår blir ALDRIG så bra som man hoppas!

Och det är därför jag väljer att bojkotta skiten.

Ska va nykter hela aftonen och alla fyllon där ute som inte får tag i en taxi kan ringa till tosse och be snällt om skjuts så dyker han upp.

Har fö varit på A6 idag men några av mina sådärsmarta vänner, A6 är förjävligt i dessa tider, fick ångest så fort vi klev in i detta lustarnas hus. Usch säger jag..


Vi var också förbi Tatto Art en sväng, tänkte boka varsin tid jag o Dansken,

men tji fick vi  för skiten va stängt. 


Vill passa på att tacka Hjalle också för att han välkommnade mej in i blogg världen!  hehe fan va gay.

Av Thorsson - 30 december 2008 03:42

Hallå ja..


Sitter hemma och spelar lite nätpoker med Hjalle, Dansk, och Bubban.

Efter ca 40min spelande gular dansken totalt på unibet, vilket följs av ständigt gnällande, och klagande.


Efter ytterligare 30min utropar Dansken; "jag har bloggat!"


Går in och läser och vad får jag se? Jo Dansken sitter och gnäller på att vi spelar nätpoker mot varandra, och att vi är totala idioter.

 Alla ska veta, att hade Dansken haft några pengar alls kvar på unibet så hade han suttit och spelat mot oss också han! jag undrar vem fan de e som e idioten i sällskapet.


En annan grej...Planet terror...vilken film..

Av Thorsson - 30 december 2008 03:30

Hallå ja, det är jag som e Tosse.


Jag har aldrig varit speciellt sugen på att blogga, pga att det känns lite gay, och jag orkar inte tänka på grammatik o sån skit, så om ni ska gnälla behöver ni fan inte läsa.


Anledningen till att jag väljer att starta en blogg just nu, är att jag flippar på danskens helt otroliga självgoda inlägg som han helt öppet displayar på tomteverkstan. Jag kände helt enkelt att jag vill dela med mej av min sida av hela det här fuckade livet. Ville inte att han ska få sprida bilder av mej och hans övriga vänner, där han framstår som nån jävla gud, för de e han fan inte!


Sååå....ska dela med mej av vad jag tänker på, såhär i "början" av livet..Hej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards