Direktlänk till inlägg 14 mars 2009

Bögigt..

Av Thorsson - 14 mars 2009 01:54

Hallå jaa


Blev utmanad på denhär skiten..och då måste man tydligen göra skiten..

 Klaga inte tack..


1. Ta närmsta bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?

hämtade motiv och stoff därifrån, till sina noveller.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
en snusdosa.
3. Vad såg du senast på TV?
Deathproof.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
01:47

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
TV:n
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Var ute och körde bil.

7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Jonnas blogg

8. Vad har du på dig?
Sletna jeans och hood.

9. Drömde du något inatt?
Mmm, strypsex.

10. När skrattade du senast
Nyss, när Jonna sa att Dansken inte är tjock.

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En tavla på en scen i pulpfiction.

12. Har du sett något konstigt på sista tiden?

Taberg.

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Dålig, tråkig, dum, ointressant, efterbliven, sepe och tråkig.

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Smala Sussie.

15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
Ett liv, och Dansk som slav.

16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om.
Jag är bollrädd.
 17. Tycker du om att dansa?
Ja, det är mitt bästa ämne.

18. George Bush?
Naaaaeeeee

19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Francesco, Fransesca.

21.Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Noooo.....Yeees!!

 22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Här, ta en bärs, vill du ha stark eller mild sås på kebabpizzan?



Såå...Jävla piss..

 
 
Ingen bild

anton din vän

14 mars 2009 14:00

din son kan ju kallas frallan då. och vara neger

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Thorsson - 1 april 2009 01:31

Hallå jaa..   Orkar inte blogga längre..   "såvarmindag" inlägg suuger ju och jag orkar inte hitta på massa kul.   Jag tackar för mej och hänvisar till mina fina vänner på www.tomteverkstan.blogg.se.     Tack o hej, leverpastej. ...

Av Thorsson - 26 mars 2009 23:44

Hallå ja   Fråga Olle är ett program som har börjat sändas igen..kollade ca 10min typ igår. Jag blev mer och mer förbannad på hur dåligt skiten är..Seriöst..Vad är det för kvalité på programmen nuförtiden? Fråga Olle.. Den rätte för Rosing.. The Hill...

Av Thorsson - 25 mars 2009 21:59

Hallå ja!   Skum dag, bra på många sätt och dålig på många sätt, men eftersom jag är så posetiv som person så väljer jag att tycka dagen var bra.   Först jobba som vanligt, sen ta hand om lagerchefer och visa dom lastningen. Blev 3 timmar övertid..fi...

Av Thorsson - 23 mars 2009 18:11

Hallå jaa   Då va det hockey på teven igen..börjar fan bli lite tjatigt nu asså, ändå kollar man varenda match och tycker det är kul..?   Ska kolla hockeyn med min mor och min syster, som fö har tjatat om att jag ska skriva ett inlägg om henne. Komme...

Av Thorsson - 21 mars 2009 16:41

Hallå ja..   Nu jävlar är det snart dags för segerbankett med Barnarps IF, och självklart är man inbjuden som hedersgäst, ordförande som man är, ja i supporterklubben alltså.   Förfestar med två fotbollsmatcher, en hockeymatch, öl och tre "vänner" på...

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards