Alla inlägg under januari 2009

Av Thorsson - 31 januari 2009 16:38

Hallå jaa..


Lördagar har jävligt många fördelar..

Man e ledig.

Man vinner mot Husqvarna med 5-2 i div5.

 Man kan sitta framför datorn och blogga och dricka öl.

Man kan åka och bowla med fina vänner och dricka öl.

Man kan gå ut och shake:a ass:et och dricka öl.

Man kan gå hem och kolla VM-krönikan och dricka öl.


Lördagar e livet helt enkelt.


Och troofaaan vi pissade på Husqvarna idag! så jävla gott asså.

4 raka segrar, och nu har vi 18p. Vi började efter juluppehållet med 6 poäng.

Ska bli kul som fan att möta Fagerhult nästa helg, och då e förhoppningsvis min nya matchtröja färdigtryckt och jag får äntligen dra på mej #14 igen!


Bowling ikväll med  några vänner alltså,tyvärr kan jag inte avslöja vilka, dom e hemliga..hmm.

Dansken ska me iof, det kan jag avslöja, varsegod!


Arse på teve också!! jobba nu!!


ses på "klubbarna" i Jkpg inatt...bajj

Av Thorsson - 30 januari 2009 15:53

Hallå jaa..


Då va de helg, schveen gött kan man säga, jävla kukjobb..


Hoppas alla där ute har sett Nilecity 105,6..Och de finns en serie klipp där Robban och Glen kör veckans powerplay och festar som galningar.

Sjukt kul, och känner mej lite sån för imon..Känner mej egentligen sån nu men har match imon så kan inte supa idag.

Med risk för att låta som en average fjortis som vill va häftig, så säger jag: Sprit är livet.


Älskar när jag och Hjalle deppar ihop och gråter över krönikan på fyllan.

Älskar när Dansken får snefylla och vill slåss.

Älskar när Brälo får snefylla och vill slåss.

Älskar när Sållet gör bort sig på fyllan, varje gång.

Älskar att ta taxi hem och snacka skit med chaffisen.


Ni får gärna tycka ja e en tönt som gillar att va full, men de skiter la jag i..

Nu ska jag raka pungen..heej

Av Thorsson - 29 januari 2009 15:44

Hallå ja


Det var en gång en mycket stilig man som var ute och körde bil.

När han hade parkerat och skulle gå in i slottet som han bodde i gjorde han en härlig upptäckt!

En nyckelpiga hade satt sig i passargerarsätet!


Den underbara mannen plockade upp nyckelpigan och klev in i sitt slott.

Där inne satte han sig på soffan och lekte med sin nyfunna vän.

Mannen antog att nyckelpigans husse hade slarvat bort sin kära vän, och antagligen inte brydde sig om den längre!

Mannen hade också hört talas om att en nyckelpiga som låg i en jacka blev kidnappad på A6 för ett tag sedan.

Måste vara en slarvig husse dendära, tänkte den otroligt snygga mannen.

Nyckelpigan stannade hos sin nya husse i all evighet(eller tills den gamla husse kommer och hämtar den) och de levde lyckligt i alla sina dagar.

Snipp snapp slut, nu e sagan slut.

Av Thorsson - 29 januari 2009 15:41

Hallå ja..


Här kommer en bild på tatton som utlovat:



Av Thorsson - 28 januari 2009 19:56

hallå jaa


Då va fjärde gadden avklarad.

Bild kommer senare.


Har inget särskilt intressant att skriva om, men kan ju berätta att jobbet går sjukt segt för tillfället..Har typ ingen att prata med heller nu när Jonna inte jobbar..

Ja..jag och Jonna är vänner!


Lite kul att Hjalle lagt ner sin blogg..nu kommer han dumpa all sin skit på mej, Dansk och Bubbinho och det ska bli superspännande! LOL SMILEY!! hIHi!!


ska ner o kika på träningen om en stund..haaj haaj haaj

Av Thorsson - 27 januari 2009 18:04

Hallå jaa..


Imorgon är det dags, den fjärde gadden är på väg!

Jag älskar känlsan av att bli tatuerad, det sticker och svider och gör ont, och de e så sjukt skönt!

Jag gillar inte smärta i vanliga fall, jag är nog lite feg skulle jag säga, men den känslan är otroligt.

Adrenalinet flödar och man får tunnelseende, oslagbart!


Har för mej att DJ Mendez hade en låt som gick nånting; Adrenalin is all you need baby!


Sjukt dålig låt men lite rätt har han ändo!


Dansken ringde mej idag runt 14 tiden och gnällde över tatueringen han gjorde idag.

Han gjorde den över revbenen på ena sidan och det hade tydligen gjort ganska ont. 

Lite skräll med tanke på allt fett han ligger inne med, Danskhoran.


hopp hopp, träning nu om en stund, lite segt men blir väll kul när man kommer dit, som vanligt..


shoo  bree

Av Thorsson - 25 januari 2009 05:03

Hallå jaa


Jag och Hjalle  går igenom en kris och snackar om tomma människor, meningen med livet och vad livet egentligen består av.


Vi är överens om en sak: Hoppas tamejfan Nangiala finns!


Vi kollar diverse Youtube klipp och lipar, vi säger saker som; fan va djup denna är, faaan va braa han är!, och människor förstår inte vad denna handlar om.


Just nu lyssnar vi på Kenta - Just idag är jag stark och känner att det är så vi måste känna, även om vi inte vill, även om vi inte vill leva i en värld där alla inte förstår storheten med FC ROMA...Vi menar...Roma är allt, dom förstår vad det handlar om..


Livet är så jävla relativt och människor är blott pjäser i denna parodi vi kallar liv.


Jag och Hjalle ser oss lite bättre än alla andra men knappast bäst, vem kan jämföra sig med Francesco Totti eller Antonio Cassano lixom?...Men ändo, folk lever sina liv och är nöjda, mätta med det dom åstadkommer, dom är nöjda med det näst bästa, dom tänker; det är så bra jag kan åstakomma.

Folk är idioter i allmänhet och det gör oss sorgsna, det får oss att vilja ta våra liv och leva vidare i en bättre värld, i Nangiala! 


 Livet är en våldtäkt och Hjalle ligger på golvet i foster ställning..

Tänk igenom era liv gott folk..seriöst...

Av Thorsson - 24 januari 2009 17:39

Hallå jaa


Idag va de match i div5 med Hovslätts IBK och självklart slog vi Ölmstad med 10-6 efter ännu en usel match av Tosse, men som tur är klev andra fram och visade vägen!


Såhär dagen efter derbyt har jag börjat tänka på mitt liv igen, och inte andras liv.


Jag tänker ungefär såhär:


Jag vill va rik, snuskigt rik, och jag vill bli rik utan nån särskild ansträngning.


Jag tänker så för att jag betalade precis lite räkningar, och mitt konto är inte tjockt, inte tjockt alls, och det gör med ledsen.


Ska äntligen gadda mej igen, på onsdag klockan 5 blire, ska bli så jäääla gött, adrenalin kicken är ju så otroligt!

Men här kommer ju pengarna in igen, det kostar ju som fan att gadda sig..Jag vill va rik!


Tänkte avsluta inlägget med ett citat av en man som hade Mycket pengar.


När han fick frågan vad han hade gjort med alla pengar svarade han:

"I spent them on alkohol and woman, the rest I just wasted away"

-George Best





Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards