Alla inlägg den 10 mars 2009

Av Thorsson - 10 mars 2009 19:34

hallå jaa


Så stog det över portarna in till Auswich(eller hur de stavas, mkt osäker på stavningen i rubriken också fö). Och vi på jobbet har skojjat lite om att vi kanske borde sätta upp en sån skylt över portarna till El-gig också.


Det kanske verkar lite okänsligt att skojja om en sån sak, men jag är lite inne på Betnérs spår, "ingenting är heligt", som går ut på att man kan skojja om allt egentligen.

Såklart tycker även jag att det Hitler sysslade med var helt sjukt och hemsk och allt sånt, men jag tycker ändå man kan skojja om det.

 Lixom..Bubban och Dansken skämtar ju om min familj och jag om deras..Så ibland önskar jag att jag var officer på ett arbetsläger och fick piska de två tomtarnas stjärtar!


Det jag egentligen ville komma fram till var att mitt jobb är ganska tråkigt, men jag gillar mina arbetskamrater. Tror judarna kände lite likadant i lägrena faktiskt...?


fussball für alle jetz...Auf wiedersehen.

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards