Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Thorsson - 9 februari 2009 21:02

Hallå jaaa


Idag har jag och Hjalle haft mysmåndag.

Handlat mat, lagat mat, ätit mat, ätit efterätt och kollat på teve, allt man kan önska sej av en mysmåndag helt enkelt.


Hjalle är en jävvligt härlig kille, och han säger många roliga saker.


För en stund sen satt vi och zappade och hittade armbrytning på eurosport, coolt tänkte vi och spanade in och lärde oss regler och allt.

Efter ett tag kom jag osökt in på Magnus Samuelsson, världens starkaste man, en gång i tiden.

Hjalle förklarar med skam i blick och röst att han inte har en aning om vem Magnus Samuelsson är.

 För mej är detta helt otroligt..


En stund senare sitter vi och kollar på typ ingenting, då säger Hjalle:


- "När jag blir gammal ska jag typ kolla på hockey-vm och sånt, alltså, seriöst då menar jag, typ kolla alla matcher och gå in för det".


Jag blev helt chockad och svarade typ, "okej, då vet jag!"  Sjukt va de.

Han är rolig Hjalle.


Förresten, jag och Hjalle ska bli rockstjärnor när vi blir stora.

Vi ska va otroliga och alla ska älska oss, Hjalle ska sjunga och jag ska spela elgitarr, jag ska stå längst fram med svinlångt hår, bar överkropp, sletna jeans, och sepe många tattos.


Det kommer bli....Grande!

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards