Alla inlägg den 21 februari 2009

Av Thorsson - 21 februari 2009 03:29

Hallå jaa..


Inatt sov fettot hos mej efter movinajt..

Vaknade upp av att han stod i dörröppningen och mummlade nånting om halv ett...Fyfan låt en homie sova eller?

 Sa iof på natten innan att han gärna fick väcka mej om han kände sej alena på morgonkvisten..


Hungrigt va de, så drog till Majoren och tog en Taco-buffé.

Fett najs sa Jonas och lassade på så han fick ta en truck för att köra tillbaka tallriken till bordet.

Najs sa jag med och åt med motta.


Där satt vi, två misfits och snackade om allt mellan himmel och jord, mest sex, då en god vän vid namn Jaaaan dök upp med en sysset-påse i vardera hand.


Jaaaaaaan!!! Ropade jag ut över hela handla på och Jaaan slog sej ner and the misfits now were three.


Många trevliga meningar utbyttes och vi skildjes sedan åt med löften om samtal i helgen.


På väg ut från handlapå kände jag redan att tacos-effekten hade börjat, och utbröt till Dansken; "Jävlar vad bajsnöding jag är", för att sedan upptäcka att en man i 35årsåldern går ca 100cm bakom oss.


Jag vet inte varför men Jag och Dansken börjar fnittra som skolflickor (grrr) för att sedan öka takten mot våra bilar.


Ja, vi kör varsin bil för vi e så jävla rika och coola så inte ens shotgun duger åt oss.


Hoppas att ni gillar mitt "såvarmindag.blogg.se" inlägg!


Dra åt helvette så hörs vi...tjoo

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards