Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Thorsson - 18 februari 2009 23:02

Hallå ja..


Det ända folk bloggar om nuförtiden är hur jävla tråkigt och deppigt allt är..

Jag förstår dom.


Jag hatar mitt jobb, mest pga av  chäääferna som tror dom är så jävla bra men mest är förvirrade och för det mesta gör arbetssituationen sämre för alla oss på "golvet".


Hjalle säger att alla vi som jobbar på tråkiga jobb enbart för pengar är lurade.

Jag vill gärna hålla med, men allt jag uppskattar att göra kostar pengar.


Jag älskar min lägenhet, bil, sprit, snus, snabbmat, canalplus, mobil, internet osv osv. Men fan va dyrt allting är!


En annan sak som gör mej otroligt frustrerad på livet är leende människor.

Människor som alltid ler, är tomma, iqbefriade töntar.

Okej att jag inte är nån Einstein, men ibland önskar man att man var rent av efter.

Tänk själva att aldrig vara ledsen för att man tänker på döden eller andra djupa saker.

Det värsta är att om man börjar tänka på en deppig sak, så försvinner hjärnan in i skiten och det slutar med fosterläge och en dyngsur soffa...


Tomma leende människor överallt..Jag får panik!


Nu ska jag kolla Oz, en verklighetsflykt jag uppskattar som fan just nu..



Nån som vill tröstsexa mej?

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards