Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Thorsson - 15 februari 2009 23:36

Hallå jaa


Idag har jag varit vid våran sommarstuga och feskat gädda.

Det var Jag, Bräl, syrran, brorsan, syrrans man, brorsans tjej, syrrans mans systers son, brorsans tjejs småbröder, farsan och min fabror.


Många grillkorvar gick det åt.


Jag fick en gädda så jag blev inte FF.

Nej FF står inte för fashionfriday i dethär sammanhanget, utan FiskeFitta.

Fiskefitta kallar man en person som fiskar, men inte får någon fisk vid det fisketillfället. Då har ni lärt er något nytt där hemma!


Jag har även lånat guitarrhero av Bubban och lirat loss järnet.

Jag är värdelös på GH men jag tycker att det är roligt, mitt hår är nästan hårdrockshår nu, det är sjukt långt. Så jävla gött.


Dududududududududu Barracuda...hehe



Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards