Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Thorsson - 2 januari 2009 16:02

Hallå ja..


Jag har, tro det eller ej, funderat lite. Låg nämligen vaken till typ 7 imorse och kunde inte sova.


Hur blir berget av disk större och större när jag bara äter burgare, pitz osv?


Hur kan alla mina rena kläder ta slut när jag duschar så sällan?


Hur faaan kan Dansken  vinna pengar på poker? Hans klonk e helt otroligt och jag blir förbannad!


Hur kan jag bara komma 4a i en turnering som jag har dominerat sen det var 20 kvar?


Sen har jag tänkt endel på det här med damsporter också.

Helt seriöst så älskar jag damer på väldigt många sätt, men dom e ju jättedåliga på sport.

Jag är ingen stjärna i någon sport på något sätt, men är ganska övertygad om att om jag valde en lagsport och började träna som fan så skulle jag antagligen ta plats i vilket svenskt damlandslag som helst. Bollsporter då.

 Detta gäller för väldigt många av "average" killar runt om i landet tror jag.

 Titta på damhockey, det heter inte ens ishockey, det heter damhockey , det är en annan sport än ishockey, med andra regler, och bara kvinnor får vara med!


Damer är bra på väldigt många saker, sport är inte en av dom.

 Ledsen damer.

I lööv juuu!

Av Thorsson - 2 januari 2009 01:02

Hallå ja..


Då sitter vi och spelar poker hemma hos mej, Dansken utbrister; "de e ju fan porr på c plus nu". och slänger sig över dosan.

 Efter ett tag så börjar en våldsam avsugningscen och tjejen dreglar som fan.

Då följer följande konverastion


Tosse: Du skulle dregla som fan om du sög av nån Dansken. (han brukar dregla när han typ äter, dricker, borstar tänderna och dyl.)


Dansk: Nääääeee!!! ...eller kanske lite..


Han e fan sjuk den där dansken..

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards