Alla inlägg den 18 januari 2009

Av Thorsson - 18 januari 2009 20:59

Hallå jaa


Som jag utlovade tidigare så kommer här ett par bilder från igår.


Den första bilden föreställer mina två väninnor Jonna och Elin som helt utan anledning  började tungkyssas inne på 8glas.

Eller va de så att vi betalade för att få se denna freakshow? hmm..kommer inte ihåg riktigt..

 

Najs!

Av vissa copyright själv, så var jag tvungen att ta bort bilden och ersätta den med pippo..fan..


Andra bilden föreställer min hand.

Jag och Hjalle bestämde oss nämligen för att leka en lek, som gick ut på att hålla sin hand så länge som möjligt över ett ljus.

Eller egentligen var det mer en otroligt prestigefylld tävling, än en lek.

Såklart vann jag, men fick ju lida för det sen också..

Lätt värt..


Det ni ser i mitten av min hand kanske bara ser ut som ett litet rött märke, men är en otroligt smärtsam blåsa, fylld med diverse vätskor!!


Jaja, man gör tokiga saker när man har fått i sig några öl, men jag vann ju åtminstonde!


Av Thorsson - 18 januari 2009 14:34

Hallå ja..


Igår va de utekväll med Dansken, Anton, Hjalle, Jonna och Elin.

Blev ett par timmar på 8glas efter förfest hos mej, tanken va att vi skulle slänga ut granen men de gjorde vi fan inte. Sjukt jobbigt att den står kvar o dammar faktiskt...suck.


Blev även lite efterfest med krönikan såklart(vm-krönikan 94) och Dansken insta somnade som alltid.


Kommer lite bilder typ imon men har inte tid eller ork att lägga in nu.

(har bla en bild på 2 damer som tungkyssas!!)


Ska te syrran nu o få käk, såja.

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards