Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Thorsson - 6 januari 2009 16:23

Hallå jaaa


Idag är jag trött. Satt uppe till sent(tidigt) imorse och kollade på världens tråkigaste hockeymatch där Sverige spelade 5 mot 9 hela matchen.

 Men friluftsmänniska som man är så gick jag upp 0739 och hämtade upp svåger och far för bilfärd mot stugan och första isfisket på två år.


3 gäddor fick vi, och min stockholmsfarbror som stannat en extra natt för att va me o fiska, drog ett par abborar som säkert va 5cm långa, minst!


En väldigt trevlig dag på sjön och hoppas den följs av många likadan till!

Ska bara försöka få med mina, inte så friluftiga, polare nån helg me!


Och jonna, jag vet inte vems arsle som har varit på din mössa?


ska slappa i soffan hela kvälla nu..och de..de e najs!

Av Thorsson - 6 januari 2009 02:57

hallå jaa


Seriöst...Hur jävla lätt är det att vinna en VM final när det ena lagets coach dömer matchen?


Kanada kommer vinna JVM finalen, för att domarna är rädda att om Sverige vinner så kommer dom kanske inte få döma nånsin igen.


5ggr har Kanada mosat Markström i det svenska målet. Det har resulterat i 0 utv minuter.


Sverige blir överkörda av utv immuna kanadicker..


Nu tog mina fina ord slut tror jag..


ERA JÄVLA FITTOR, VÅGA STÅ UPP OCH DÖMA SOM VILKEN MATCH SOM HELST. NI HAR SÅLT ER SOM HOROR. FISKLUKTANDE, BILLIGA JÄVLA FITTHOROR. DET ÄR EXAKT VAD NI ÄR.


jävla fittmatch

Svenskarna har jobbat som fan för att ta sig till final, då kliver domarna in och avgör finalen..


Fitta

Av Thorsson - 6 januari 2009 00:43

Hallå ja..


Jobbat idag då..första dagen sedan dan före dopparedan.

För er som inte känner mej så bra så jobbar jag på El-gigantens lager på Torsvik.

Där sysslar jag med att lasta lastbilar med diverse elektronikvaror.

Lastbilarna jag lastar har samma temperatur som utomhus,

Dvs -14C.

Ni kanske förstår vart jag är påväg..Det är askallt, svintråkigt och inte stimulerande eller givande på nått sätt. Mitt jobb suger.


Men som jag har varit inne på tidigare så medför kylan något bra,

Isfiske!


Ska tagga JVM final nu, drömfinalen mellan Kanada och Svedala ska bli underbar att följa. Lite segt dock att de e så jävla sent och jag ska upp innan 8 imon för att åka iväg och just isfiska.


Dansken de aset e ju sjuk så blev ingen tatto tid idag heller..


skit i de nu, för nu e de finaldags snart med nygge och Hjalle, som jag inte orkar länka idag.

puss


En måste video inför JVM finalen...TAGGA

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards