Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Thorsson - 4 januari 2009 22:41

Hallå ja


För en gång skull är man inte bakfull en söndag, men då hittar självklart livet ett annat sätt att spela mej ett spratt på.

Sprattet, som inte är så kul som spratt borde, är en släktträff.

Farsans brosa har tydligen valt att fylla 60 och det måste ju såklart firas med potatisgratäng och kallskuret ihop med 20 andra personer ,varav hälften är totalt okända människor för mej. Underbart!!...eller inte.

Jag vet att alla förmodligen hatar sådana här tillställningar, iaf alla under 30. Jag vet även att alla släktgrejjer i alla släkter ser ungefär likadana ut, så ni fattar grejjen..de suger.

 Hittade dock några saker som gjorde det hela lite bättre:


En av mina farbröder kom ner från stockholm med sin fru, träffar inte dom så ofta men jag gillar dom, så det var posetivt.


Fick veta att nu går det minsann att gå på isarna i de Småländska skogarna och isfiske vankas på tisdag. SÅÅÅJA som hjalle hade sagt..Helt enkelt underbart, då det inte gick att fiska en enda gång förra vintern pga dåliga isar, och då isfiske är en av mina absoluta favoriter av fiskeformer.


Fick höra lite sjuka grejer om Japan, där min för tillfället hemresta kusin pluggar. Tydligen finns det nått som heter typ "kapsel hotell" eller liknande, där man helt enkelt hyr en säng, som ser ut ungefär som kapslarna liken ligger i på ett bårhus. Märkligt nog är dessa populära bland japanska affärsmän på resande fot. Sjuka små dvärgar e dom japanerna.


Förhoppningsvis kommer jag o Dansken iväg till Tatto Art imon och kan boka lite tider, har dröjt alldeles för länge nu.

Måste även tagga om för jobb..kuul..


bajj

Presentation

Omröstning

Skräpmat är livet, det vet ju alla. Men vad är finast?
 Donkan
 MaX
 Pizza(kebab o allt sånt me)
 Kinakäk
 Annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards